Skydive
In Skydive: Proximity Flight, your movements are completely unrestricted. With the help of Kinect sensor you can use your body to speed up, maneuver and soar through the air, like a real skydiver. Learn mid-air tricks that only professional skydivers can do, or make up your own tricks alone or with friends.