Quack Jump
Jump! Yes, every time you jump there is an action and you activate the puzzles, Get the key and pass the levels by timing the puzzles correctly with good timing! It is very important to get the right time. Can you beat 40 challenging levels, with unique platforming mechanics that change with each new biome? We think you can if you like ducks, just remember to jump, yes, JUMP! But beware, Some levels are even MORE DANGEROUS than others!