NINJA KIDZ: TIME MASTERS
NINJA KIDZ: TIME MASTERS is a 3D action beat 'em up game where players can play as the Ninja Kidz and save the world. STORY: The three greatest martial arts masters have been kidnapped and Dr Disaster and his henchmen have trapped them in different historical eras. The Ninja Kidz are the only ones able to cross the time vortex and use their abilities to rescue them and preserve the path of the ninja. Travel through time, from the Jurassic period to the future, to find and rescue the three martial arts masters. CHOOSE YOUR NINJA KIDZ: BRYTON: Is the strongest of the team and he is always ready to use his katana to save the world. PAYTON: Despite her youth, is a great and agile warrior. No one can escape the reach of her bo. PAXTON: Is the most balanced of the Ninja Kidz, and with his nunchakus he can face any enemy without fear. ASHTON: Is the fastest of the team, he always helps his brothers to win all the battles. GAME MODES: Story Mode: Join the Ninja Kidz in their adventure to defeat Dr Disaster, and bring back peace to the world. Travel through time and explore different eras by completing fun and challenging 16 levels. Unfold the story by watching cartoonish cutscenes. Explore all the levels to get extra lives by finding Ninja coins, becoming the ultimate Ninja Kidz, and rescuing all the martial arts masters by defeating the final bosses. Boss Rush: Face the bosses in the game one after another and defeat them all. Do you accept the challenge? Quick Game: Enjoy quick play sessions with friends by replaying each level after finishing the main Story Mode. Unlockable mode: A new game mode has also been added with 6 extra levels, each with different challenges. This game mode is unlocked by finishing Boss Rush mode. The unlockable character: Shane, the last grandmaster and father of the Ninja Kidz who joins them after being rescued, has been included. To unlock him you need to finish the adventure mode with any character.