Little Strays 2
The world has fallen silent once again. The streets are empty, the lights have faded - and what remains now belongs to something else. Play as a courageous stray cat on a mission to rescue lost kittens, bring food to those in need, and help other strays survive in a city overtaken by new dangers. Swarm-like insects creep through the alleys, while dangerous dogs patrol the ruins of factories and streets. To survive, you’ll have to rely on stealth, speed, and the support of other strays who still believe in hope. IN LITTLE STRAYS 2, TEAMWORK MATTERS. Join a friend in full two-player co-op, explore ruined neighborhoods, solve puzzles, and protect each other from lurking threats. From flooded sewers to forgotten laboratories, every area hides secrets - and every cat you rescue brings the city one step closer to life again. The world may be overrun… but courage still meows in the dark.