Hula Hula / Mystic 2 / Temari (Bundle)
Three puzzle worlds, three unique styles, and a triple dose of fun. In Hula Hula Wee, logic meets tropical vibes: push coconuts, topple pineapple towers, and use bonfires to clear the way across 30 vibrant levels. From sunny islands to fiery challenges, every stage is a refreshing cocktail of strategy and fun. Then dive into the magic of Mystic Pathways: Crystal Quest, where glowing fairies need your guidance to find their way. Rotate pieces, build trails, and explore enchanted forests, portal-filled swamps, and ancient caves. With 30 levels of logic, cuteness, and mystical mischief, it’s a charming challenge full of sparkle. Finally, embrace the discipline of Temari Trials, following a samurai cat in training. Push temaris across pixel-art stages, unlock chests, and prove your precision in 30 levels that take you from the serenity of the forest to the rigor of the Dojo. Easy to learn yet hard to master, it’s the perfect choice for fans of classic puzzle mechanics. From tropical beaches to magical caves and silent dojos, this bundle unites three distinct puzzle experiences that will test your logic, creativity, and strategy.