Escape First 3 Multiplayer
Escape First 3 is an escape room puzzle game! It includes 3 different escape rooms you can play! The Rooms The Abandoned School You and your high-school friends are having a reunion party. Wanting to re-live the good old days, you decide to visit your old school, which has since been abandoned. At first, it's all fun and games remembering the past, however there is one event you all chose to forget and will be forced to confront now. The Secret Inheritance A long lost relative of yours has passed away and left all their belongings to you. They lived a very luxurious life in their enormous manor, so you suspect that they must have a lot of money. However, they have hidden that money in the manor and have challenged you to find it, proving to them that you are worthy of their legacy. Keep of Lost Souls You and your adventurer friends are intrigued by the stories of a strange man that recently came to town. He talks about an old keep, where a huge battle took place years ago, over an artifact of great power and mysterious abilities. You decide to go and explore the keep in the hopes of finding this artifact.