Dexter Stardust : Adventures in Outer Space
Dexter Stardust: Adventures in Outer Space is a classic point-and-click adventure game set in a colorful, humorous sci-fi universe. Players explore planets, interact with characters, collect and use items, and solve logical puzzles across more than 100 unique scenes.