Akinakes (Xbox Series)
Akinakes is a fast-paced shoot 'em up game where you pilot a powerful ship through vibrant levels, collect upgrades to enhance your firepower, and take on epic boss battles. Features: - 5 Unique Levels. Each with its own theme and a challenging boss fight. - Upgrade System. Strengthen your ship to dominate enemies more effectively. - Stunning Visuals & Soundtrack. Immerse yourself in beautiful pixel art graphics and an energetic soundtrack. - Combo-Based Scoring. Chain quick kills to build combos and rack up higher scores.