Resident Evil 4 Deluxe Edition
Bonus content: - Attaché Case: 'Gold' - Attaché Case: 'Classic' - Charm: 'Handgun Ammo' - Charm: 'Green Herb' The Deluxe Edition contains the main game and the Extra DLC Pack which includes the following items: - Leon & Ashley Costumes: 'Casual' - Leon & Ashley Costumes: 'Romantic' - Leon Costume & Filter: 'Hero' - Leon Costume & Filter: 'Villain' - Leon Accessory: 'Sunglasses (Sporty)' - Deluxe Weapon: 'Sentinel Nine' - Deluxe Weapon: 'Skull Shaker' - 'Original Ver.' Soundtrack Swap - Treasure Map: Expansion Survival is just the beginning. Six years have passed since the biological disaster in Raccoon City. Agent Leon S. Kennedy, one of the survivors of the incident, has been sent to rescue the president's kidnapped daughter. He tracks her to a secluded European village, where there is something terribly wrong with the locals. And the curtain rises on this story of daring rescue and grueling horror where life and death, terror and catharsis intersect. Featuring modernized gameplay, a reimagined storyline, and vividly detailed graphics, Resident Evil 4 marks the rebirth of an industry juggernaut. Relive the nightmare that revolutionized survival horror.