WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Step into the spotlight with the WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost and improve your MyPLAYER with 200 Attribute Points at your disposal. The MyRISE Mega-Boost is one of the many items included in the Season Pass, which comes included with the WWE 2K24 Deluxe and Forty Years of WrestleMania editions. The MyRISE Mega-Boost is included as part of the Season Pass, and the Season Pass is included in the WWE 2K24 Deluxe and Forty Years of WrestleMania Editions.