Vigor - Deer Stalker Pack
The hunting season is in full swing, so gear up and venture into the Outlands to track down your prey and claim your ultimate trophy! The pack includes: - Hunting Cap (Deer Season) - Outlander Bag (Deer Season) - Winter Gloves (Deer Season) - FG 42 + 100x ammo (7.92x57 Mauser) - The John Knife - 2x M4A1 + 100x ammo (5.56x45 NATO) - 3x Scharfschützengewehr 82 + 100x ammo (5.45x39) - 4x Suomi KP/-31 + 300x ammo (9x19 Parabellum) - 5x SKS + 50x ammo (7.62x39) - 10x Silver Pigeon + 50x ammo (Shotgun Shell) This pack may only be redeemed once per account and is available for a limited time.