Tropico 5 - Waterborne
It’s time to get nautical - the future of Tropico lies on its shores! Harness the vast potential of the sea by constructing waterborne structures around your island. Build brand new off-shore alternatives to defence, food, energy, entertainment and even housing – which each come with their own set of opportunities and disadvantages. Organise and coordinate oyster farms, construct tidal power plants and build gorgeous floating apartments.