The Council - Episode 5: Checkmate
Checkmate is the fifth and final episode of The Council’s inaugural season. The Complete Season of The Council grants access to all 5 episodes. As his assumptions about reality come crashing down around him, Louis de Richet must take the final steps on deciding his path – and the fate of the world. Democracies, monarchies, and the future of nations hang in the balance. This finale brings all your decisions, mistakes, and victories to the fore as Louis’ alliances, enemies, and family all come together for a climatic confrontation. Who will win, and can the De Richets survive the island in the end? Finish the adventure in The Council Episode 5: Checkmate as kings fall, pawns rise, and the choice, as always, is yours.