Sovereign Axiom Outfit Set
This set contains the following downloadable content: ● Outfit - Void ● Outfit - Gearworm ● Outfit - Gaze ● Outfit - Hex ● Outfit - Legion ● Outfit - Bullet ● Outfit - Yaiba ● Outfit - Arachne ● Outfit - Nerve ● Outfit - Savvy *The contents of this set are also included in the Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition and Super Digital Deluxe Edition. Be careful not to purchase any items twice. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story. The Gearworm costume changes your Arsenal's overall appearance all at once in the Change Exterior menu.