Risk of Rain 2: Alloyed Collective
Explore 7 All-New Stages — From cliffside scrapyards to machinery-choked fortresses and buried caverns, each biome pushes deeper into Solus territory with dynamic layouts and environmental threats. Master 2 Survivors — Drifter and Operator have arrived! One returns. One debuts. Both are built to survive the escalating swarm. Command 7 Drones — New Drones let you augment your playstyle with some wild abilities. Layer on top the new Drone shops and Drone Combiner, and you have loads of new ways to play with your robot friends. Fight 6 Enemies — The Solus have been gathering, building, and perfecting their plan. Now their creations are hunting you. Challenge Massive Bosses — Face two brutal new Teleporter encounters and a final boss that reshapes the endgame. Loot 18 New Items — Expand your arsenal with a new haul of mislaid UES property. Bring your friends on the adventure! Only one player is required to own Alloyed Collective to enable the Monsters, Stages, and Items to appear in-game for the whole lobby. Players without Alloyed Collective will be unable to select the two new Survivors or permanently unlock new Items, Logbooks, or other content.