RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack
The RIDE 5 - Dreamer's Garage Pack includes: - Aprilia RSV4 Factory E5 - Endurance Modified (2021) - BMW S 1000 R (2020) - Ducati V4 SP (2021) - Mondial Piega (2001) - MV Agusta Superveloce 800 (2021) - Track: Nevada Fast stretches through the woods, narrow bends in the mountains: take on a track that winds through the valleys of the Sierra Nevada with RSV4 Factory E5 aerodynamics from Aprilia, modified especially for endurance. Or, go for the exciting BMW S 1000 R, which combines a supersport soul with a roadster's unique style. Experience the thrills of the Ducati V4 SP – lighter than ever and perfect for pushing you to the max on the track. Finally, enjoy the exclusivity of the 2001 Mondial Piega, produced in a limited run, or experience the incredible retro charm of the MV Agusta Superveloce 800, which nostalgically evokes 70s racing. The Dreamer's Garage Pack adds the bikes everyone dreams of owning to your collection! This DLC is included in the RIDE 5 - Season Pass.