This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Like the Fourth Kazekage, create a wall of gold dust to damage and force back your enemies! Content includes: - Ninjutsu: Magnet Style: Gold Dust Great Burial (Defense Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.