Mobil 1 Car Pack
The Mobil 1 Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customize, including the Le Mans-winning 1965 Ferrari 250LM, the 2016 Mercedes-Benz C 63 AMG S Coupe, and the incredible 2015 Koenigsegg One:1. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.