Malicous Max - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Max Focus" content. You MUST own the Max Focus content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Max Focus in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set.