Holdfast: Nations At War - Blackpowder Firearms
With valour and glory, march onto the battlefields of Holdfast with a brand new selection of firearms featuring entirely new models and decorated details to make you stand out in the rank and file. From Nock Guns to Sporting Rifles this weapon pack has it all. The Blackpowder Firearms pack features 6 new unique firearms unlocked by default plus an additional 6 decorated versions that can be unlocked by completing the 6 new feats of strength challenges that are also unlocked by this pack. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. DLC Unique Unlocks ● Unlock the Boutet Musket. ● Unlock the 'Bout Time' Feat for the Decorated Boutet Musket. ● Unlock the Ottoman Tufenk Musket. ● Unlock the 'Tuf Luck' Feat for the Decorated Ottoman Tufenk Musket. ● Unlock the Nock Gun Blunderbuss. ● Unlock the 'Nock Nock' Feat for the Decorated Nock Gun Blunderbuss. ● Unlock the Sporting Carbine. ● Unlock the 'Carb Loading' Feat for the Decorated Sporting Carbine. ● Unlock the Sporting Rifle. ● Unlock the 'Rifling Around' Feat for the Decorated Sporting Rifle. ● Unlock the Le Page Pistol. ● Unlock the 'Ram-Page' Feat for the Decorated Le Page Pistol. ● Unlock the Master Of Puns title for your playercard.