Get the Unidad inspired pack! Dominate your enemies with an exclusive Unidad outfit. It's time to attack Unidad camps dressed just like one of them! You will also unlock a unique Unidad LMG weapon, customized to the color of the Unidad, and equipped with a Russian Red Dot Scope and a larger magazine.