Enlisted - "Battle of Berlin" - "Offensive" Bundle
Note! The contents of the bundle will be available after the next major update. This bundle includes: - "Battle of Berlin" - AS-44 Squad - "Battle of Berlin" - STG 45(M) Squad When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 389th Infantry Division of the 1277th Infantry Regiment from the Soviet Armed forces in the Berlin campaign. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with AS-44 - a prototype avtomat for an intermediate cartridge designed under the direction of Simonov S.G. It was assumed that such a weapon would be capable of performing the functions of both a submachine gun and a light machine gun. When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 32nd Grenadier Division of the 88th Grenadier Regiment from the Wehrmacht forces in the Berlin campaign. The squad consists of 4 soldiers of the “Assaulter” class and 1 soldier of the "Engineer" class, equipped with STG 45(M) - assault rifles with roller delayed action. Enlisted is a squad-based first person MMO shooter covering key battles from World War II. The game carefully recreates weapons, military vehicles and the atmosphere of that era, while demonstrating really massive clashes of numerous soldiers, tanks and aircraft with artillery and naval support.