Daemon X Machina: Titanic Scion Demo
Download the demo today! -Transfer Your Progress- Experience the beginning of Daemon X Machina: Titanic Scion through the free demo. Your progress carries over to the full version of the game when you transfer your save data. Become the ultimate high-tech warrior in an action-packed new entry in the Daemon X Machina series. Fly into battle in your customized Arsenal, unleashing a variety of attacks tailored to your playstyle. Feel the exhilaration of fast-paced combat as you freely explore a deadly and dangerous open world on land or in the air. After taking down your foes, collect their weapons and equipment, and upgrade your skills to expand your options on the battlefield. Suit up for a dark sci-fi story where you can face the titanic boss battles alone or with up to two other players online. New and veteran Daemon X Machina players alike will find a worthy adventure in this new entry from Marvelous First Studio. ◆A Titanic Evolution Daemon X Machina’s high-octane armored action debuts on a new generation of platforms, bringing with it an epic sci-fi adventure, gameplay that’s accessible to newcomers, and an expanded scope sure to satisfy returning fans. ◆Together You Can Make a Difference Cooperative multiplayer means you never truly fight alone. Team up with friends online to tackle the epic story and boss battles together. ◆Build a Better You Now a nimble suit of armor, your Arsenal can be fully customized both in design and in loadout, with the ability to craft or salvage new elements. ◆Beautiful and Deadly Explore an alien planet in your Arsenal as you battle against mechanical and organic enemies. Trek through the vast open world on foot, fly through the skies, or when all else fails, gallop on horseback across plains, swamps, mountains, and more.