Crossout – "Mr. Twister" battle pass bundle
A unique pack that contains a themed armoured car, as well as access to additional rewards in the “Mr. Twister” Battle pass. — Unlocks the ability to receive all additional rewards in the “Mr. Twister” Battle pass. — Unique armoured car: “Bloody carriage”; — Cabin: “Hot Rod”; — Movement parts: wheels “Stallion” (2 standard and 2 ST); — Weapons: 2 machine guns “Sinus-0”; — Paint cans: “Burnished steel”, “White” and “Cherry”; — A set of unique stickers; — Early access to certain structural parts. — Maximum number of parts increased to 80. The first years after Crossout were filled with gruesome and bloody events. The “Judgment night”, conducted by a mysterious man in a mask in the deserted cities, has become surrounded with legends. Those who survived it were promised that their one cherished wish would be fulfilled. Back in those days, most people dreamed of only one thing — to get away from this meat grinder. And to make this wish come true, they were ready to participate in this event for the last time. The stories didn’t tell if anyone really got what they were promised. But, according to rumours, the cars of the “Judgment night” participants can still be found somewhere in the dark streets of the deserted cities. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 80. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armored car different from the pack.