Claws of Awaji - Assassin's Creed Shadows
EXPLORE A MYSTERIOUS ISLAND Embark on a new adventure as Naoe and Yasuke and travel across the bay of Osaka, to the mysterious island of Awaji. As the pair scour this land in search of a lost artifact, they must navigate deadly ambushes and evade the traps set by powerful new foes. UNLOCK NEW WEAPONS AND SKILLS Get legendary Bō weapons for Naoe and unlock fresh skills, outfits, and perks for both protagonists. All new gear can be carried back into the main game to expand your arsenal. A NEW CHAPTER IN THE ASSASSIN'S CREED SHADOWS STORY Become Naoe and Yasuke once again, and discover this new chapter of their stories as they follow the path of a mysterious shinobi and face the dangerous Sanzoku Ippa clan. Players will need the base game to access this expansion. The expansion includes 10+ hours of content. Available for free to all Assassin’s Creed Shadows players who pre-ordered the game.