Alisa Developer's Cut: Demo
Alisa is a classic late-90s style horror-themed action adventure game set in a fantasy universe inspired on the 1920s. You play as an Elite Royal Agent called Alisa. While she is chasing a wanted criminal, she ends up in an old Victorian mansion. She tries to find a way out while being haunted by materialized/mechanized doll-like humanoids. Can you survive the Dollhouse? This demo features the prologue and first area of the Dollhouse.