Aaero2 - Arcade Paradise Music Pack
Prepare to conquer exhilarating new challenges in Aaero2, where epic showdowns against colossal creatures, aliens, and high-tech robots await you in stunning environments inspired by the neon world of Arcade Paradise. Experience the adrenaline surge with the iconic title track “Arcade Paradise” by Ivar & The Horde, the rhythmic rave of ""Joystick" by Kieron Pepper, and the captivating "Euphoria" by Ben Pickersgill! With Black Razor Records spinning the tunes, each journey becomes a sonic rollercoaster that will keep your heart racing to the beat.