Teeth of Naros
For decades the Kollossae, a proud people of faith and large stature, have wandered the face of Amalur in pursuit of the destiny that is due to them, but all does not appear right. Upon your expedition to Teeth of Naros, Secandra and her band of Kollossae warriors require your help to solve the riddle of the Titans. A mysterious force beckons the Kollossae toward a destiny they may not entirely want nor are ready to embrace. Take on a crucible of faith filled with fantastic new enemies and determine if you are fated to be favored by the gods or forsaken by them. In an epic new journey filled with tons of side quests, adventure through a paradise seen by few, and for good reason. Ascend to the floating city above Teeth of Naros and get a glimpse into the future of Amalur. *Once the download has completed you will need to restart the title in order to access the downloadable content.