Shadow of the Tomb Raider - The Forge
Brave the lava-flooded Forge of the fallen gods to uncover the secrets of Kuwaq Yaku. Conquer this all-new challenge tomb, playable solo or in co-op, to obtain the new Grenadier skill, as well as the new Brocken outfit and Umbrage 3-80 weapon. Along the way, Lara must uncover details of a friend’s ancient legacy, and overcome a danger thought to be lost in flames.