Kinect Sports Rivals Hub
The Kinect Sports Rivals Hub unlocks even more awesome ways to compete. Take part in challenges to gain more fans as you make your way to fame and glory. Progress up the Leagues by earning fans to unlock exclusive prizes! Compare your progress against your rivals in the League ladder and Sport Leaderboards. View and Share your Champion photos with the world. View the latest news and Upload game clips.