Episode Pack IV
To begin this content, your character must be level 30 and Combat Rating 113. Episode Pack IV contains DCUO Episodes 15-26 and features hours of new multiplayer and solo adventures, more Skill Points, Collections, and high-level gear not found in the base game. Get all twelve Episodes at a great discount price! All of the content in this bundle is free to access for Members.