Cards We're Dealt
Wander haunted halls as an office temp and collect magical cards with supernatural abilities to fight demons and explore the underworld in this horror, deckbuilding, roguelike game. Uncover the mystery of how you ended up here in the 6 chapter story and fight for your soul in the endless escape mode! A DECKBUILDING HORROR ROGUELIKE Collect cards that grant abilities and setbacks as you explore the never ending corporate underworld. There are many cards within the devils deck to find in these backrooms but you'll need to choose wisely what you keep in your hand. SLAY ENDLESS DEMONS Armed with pistols, magic, and the heads of other interns, fight your way through demons and the souls of former office creeps as you find your way back to the mortal plane. ESCAPE THE UNDERWORLD WITH FRIENDS Save your soul alone, or with friends. Combine your powers and work together to escape from the underworld by collecting keycards to ascend the elevator in the Escape mode (Story mode is only available in singleplayer).