Ultimate Wobble Run
Ultimate Wobble Run is a chaotic physics-based party racing game where wobbly little runners sprint, jump, fall, stumble, recover, and compete all the way to the finish line. In single-player, race against the clock, improve your best times, and try to reach the top of the leaderboards. Learn each level, master the movement, find better routes, and turn every messy run into a faster one. In local multiplayer, up to 4 players can compete on the same couch in fast and hilarious races. Run for the checkered flag, survive chaotic hazards, escape rising lava, and challenge your friends in rounds where anything can happen. Want to make things even more spicy? Jump into Party Mode, where players can place obstacles before the race begins. Protect your route, ruin someone else’s plan, and then race through the mess everyone helped create. Easy to understand, funny to watch, and satisfying to master, Ultimate Wobble Run combines arcade racing, physics-based movement, player-placed obstacles, and party game chaos into quick, replayable challenges for solo players and groups of friends. Features: - Chaotic physics-based racing - Single-player time attack challenges - Leaderboards to chase your best times - Local multiplayer for up to 4 players - Party Mode with player-placed obstacles - Wobbly movement and unpredictable moments - Fun hazards, messy jumps, dramatic finishes, and epic recoveries - A frantic party game for friends, family, and speed runners Run fast. Fall hard. Build the chaos. Get back up. Reach the flag before everyone else.