Get To Work
This story is a metaphor for climbing the corporate ladder. Get To Work is a punishing, yet satisfying experience about a young man on a mission to conquer the corporate world... on rollerblades. Maneuver a slippery character with rollerblades on both his arms and feet that only knows how to move fast. With your narrator, Connor 'CDawgVA' Colquhoun, to encourage you on your climb to the top, navigate through massive gaps, ramps, jumps, and other devious obstacles trying to bring you down. And you may be thinking that the rollerblades are a little goofy, but at least we have.... - Comedy at its... saddest? A fully narrated, satirical story about trying to survive in today's economy. - Shmooovement: A challenging, but deeply satisfying movement system that rewards you for going fast. - Podcast Pickups: Grab Collectable audio clips from "The Grindset", a self help podcast voiced by all of your favorite streamers - Atrioc, Ludwig, DougDoug, PointCrow, Squeex and more! - Speedrun Support: A built in speedrun timer so you don't have to manually track your splits. - A "Give Up" Button: Unlike your real 9-5 job, you get a "give up" button that you can press at anytime! Just remember that everyone struggles to climb the corporate ladder, so try not to get too discouraged. Good luck!