Between Time: Escape Room
You are going to travel through time to steal priceless treasures. Will you be able to make it back alive? Between Time is an escape room that will test your skills. Travel through time, explore mysterious places around the planet, solve puzzles, decode secret codes, and find hidden objects and treasures. Solve this mystery by traveling through time to five different places in human history. Will you be able to escape?