Adventure Llama Bundle
This bundle consists of two awesome point-and-click adventures from Epic Llama Games studio. A great offer for all fans of the genre! Unusual Findings Three friends uncover mysteries in the 1980s. Follow their amazing adventures in a game where your decisions really matter. Be prepared to spin like a record on your incredible journey back to the era of synthesizers, VHS Rental stores, 8 bits games and evil alien conspiracies. Darkestville Castle Like any decent demon Cid spends his nights performing all kind of evil deeds to the peaceful people of Darkestville. Little does he know that his old arch enemy is about to change his life forever.