Zuma's Revenge!
Experience new levels of ball-blasting action!Leap in and conquer 69 levels of Adventure mode. Discover four new Spirit Animals (at least one of them is a monkey!) and harness their abilities to power up your game. Dive in to the high-stakes Iron Frog mode: 10 levels, one frog. Can you make it out alive? Battle all 8 tiki bosses in the fast-paced Boss Rush. Enter the Weekly Challenge and compete for high score on a new level every week.