Unicorn Overlord DEMO
Unicorn Overlord combines overworld exploration and an innovative battle system. Traverse the vibrant world, build a grand army from 60+ recruitable characters, and grow your renown in this unique Strategy RPG! Demo out now: Enjoy up to 5 hours of gameplay in the Unicorn Overlord Demo! Your progress carries over to the main game.