UnderDungeon + Clumsy Rush
UnderDungeon Armed to the teeth This fantasy world let's you fight in a variety of ways. Magical bubbles, a boomerang cannon or a classic longsword can go a long way in this foreign land. Every one of your weapons can be further upgraded to unlock their hidden potential. Interesting world Enjoy stylized 2D graphics, and mini games. Every character you meet has something interesting to say...maybe except for the ducks. Other then that, pay close attention to all of them. Hidden secrets Throughout the map, you'll find secret areas with some very strange fellows. What could they be up to? There is only one way to find out. ______________________________ Clumsy Rush GRAB THE CROWN AND RUN No more exhausting complicated tutorials, no more half an hour's explaining of gameplay nuances—tell your friend “grab the crown and run” and you will be ready to play. Simple rules allow you to start racing immediately. YOU'RE IN CHARGE Do you prefer to use simpler controls to make the race more dynamic? Or maybe go big and use both legs separately for more laughs? Or... turn all the players into ice cubes or throw in a fake crown? Do you want to play as sumo or Santa Claus? Choose a control, one of 23 race modifications and, most importantly, the craziest skin for your champion! EACH TRACK IS UNIQUE Strategically positioned horde of sheep, twisted whirls or tiny windmills with tornado power - these are just some of the many crazy obstacles that will make a mess in your races. Each track is randomly generated from a pool of 47 unique segments. AND EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!