Trap for Monsters: Hidden Objects
Welcome to the world of ancient monsters! Join our captivating investigation through the mysterious castle, enchanted forests and the witch’s hideout where hidden clues can be everywhere! Enjoy many different challenges and don’t let monsters trick you. Colorful 360-degree scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can collect bonuses for speed and repeat the quest with new puzzles. Game features: - Look for items in 360-degree panoramic scenes - Look behind objects! Your clues may be hidden there. - Build your own collection. Go through scenes again to try new quests and get more rewards! - Fascinating settings reflecting the nature and habits of monsters, unexpected discoveries and hidden clues are awaiting you! ... our order has been guarding the frontier between good and evil for centuries. The special amulet held all our power and wisdom, but in the full of the moon, it was stolen. Are you the one who can find the amulet and restore peace?