Torii Guardian Bundle
Full Bundle with all versions of the game. Torii Guardian is a top-down tower defense action game where you need to defend the Torii gate to another world from hordes of evil spirits. Strategically build towers and summon ancient spirits to protect your base and destroy enemies using a variety of different weapons and tools. Currency earned in the arena can be spent to unlock new characters, game mods, new towers, gear, and other locked content. The ultimate goal is to survive 25 waves and defeat the ancient evil!