Tinykin Demo
Milo arrives on Earth to find that he's way too small, everybody's gone and a day hasn't passed since 1991! Team up with the mysterious tinykin and use their unique powers to create ladders, bridges, explosions and a lot more! Find a way home through a sprawling ant-sized metropolis, and unravel Earth's biggest mystery!