Time Machine: Hidden Object Game
Immerse yourself in an exciting adventure through space and time! Herbert Fink, a young scientist, faces difficult yet fascinating challenges. An ordinary trip out of town turns into a real investigation, full of intrigue and mysterious temporal anomalies! Colorful scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can collect bonuses for speed and repeat the quest with new puzzles. Game features: - A variety of tasks: searching for items, spotting the differences, puzzles, restoration of disassembled objects - Explore game locations in the past and in the present! - Build your collection. Go through scenes again to try new quests and get new rewards!