Tilesweeper
Tilesweeper is a well-known game Minesweeper, but with stunning graphics. The game provides various themes for the levels. Currently in the game available one theme - Castle, later new themes will be available as DLC. In each theme there are two types of levels - classical and arcade. Classic levels are the usual levels of the classic Minesweeper: 9x9, 16x16 and 30x16, but in the design of the chosen theme. Arcade levels are levels of non-standard shapes and sizes.