The Survival Horror Bundle
The Survival Horror Bundle offers you three thrilling and spine-chilling horrors that will keep you on the edge of your seat, now at a reduced price! Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward Project Nightmares is a group of scientists who dedicated themselves to studying the paranormal. As the regular means of analysis proved too limited to properly investigate the nature of these extra-natural phenomena, they devised a new means of examination. Using a device of their design, they are able to induce telepathically-gifted patients into a dream state, and connect their minds to a cursed or malignant object, allowing them to investigate their history and put a stop to the evil they embody. You are one of those patients. No Son of Mine No Son Of Mine is a survival horror game focused on combat, stealth, exploration, puzzle solving, and uncovering a gruesome mystery. Pay attention to your surroundings and don't panic. You will be hunted. You will be terrorised. No Son Of Mine does not hold your hand. Can you face the unpredictable, deadly, and cruel foe and find the truth before HE finds you? Remorse: The List Remorse: The List is a survival horror in the classic sense, with open gameplay, an inventory, and combat. Explore the creepy, dark suburbs of Hidegpuszta and find out what secrets lie within. Your only clue? A mysterious list. Make sense of the cryptic document, use your head to solve the puzzles, and use both melee and ranged weapons to solve problems of a little more… aggressive nature.