The Red Exile - Survival Horror
The hunt is on as you attempt to perform an exile rite on a maniac pursuer before he finds and kills you! First-person survival horror gets a roguelike twist in The Red Exile, where every playthrough is randomized across a procedurally generated map to keep you on your toes while elements of hand-crafted puzzles and level design are layered within. Your task is to perform an exile rite to rid this realm of your maniac pursuer before he can kill you first. Outsmart, evade and fend off your pursuer as you locate items to unlock new rooms and complete the ritual. But be careful, the AI-powered pursuer learns from the actions you take and gradually grows stronger! Collect perks to unlock new abilities and stack the deck in your favor. Can you adapt and survive this deadly game of cat and mouse?