The Long Dark
The Long Dark is a thoughtful, exploration-survival experience that challenges solo players to think for themselves as they explore an expansive frozen wilderness. Monitor your Condition, search for life-saving supplies, and master survival skills like fire-building, maintaining your gear, hunting, fishing, and landmark-based navigation. There are no zombies -- only you, the cold, and everything Mother Nature can throw at you. The hit Steam Early Access sandbox becomes the first survival game available on Xbox One!