The Alto Collection
Join our mountain shepherd Alto and his friends as they set out on the adventure of a lifetime. Race down alpine hills, through ancient woodlands, windswept dunes, and the long forgotten ruins of both critically acclaimed titles: Alto's Adventure, and Alto's Odyssey. Along the way you'll pull off daring backflips, hi-wire grinds and leaps over vast chasms - all while discovering what mysteries lie just over the crest of the next hill. An endless journey full of wonder awaits.