The Alters: Deluxe Edition
Dive into an emotional sci-fi story and alter your experience even further, with the Deluxe Edition of the game. This inspiring collection includes: The Alters The Alters: Last Variable DLC The Alters: Deluxe Outfits The Alters: Original Soundtrack The Alters Explore an emotional sci-fi game with a unique blend of survival, adventure, and base-building elements. Help Jan Dolski, the sole survivor of an ill-fated space expedition, create alternative versions of himself to escape a hostile planet and tackle personal turmoils with this unconventional crew. The Alters: Last Variable Continue Jan Scientist's story as he stays behind to unlock the planet's secrets. Build an underground base, assemble a crew of specialised Scientist alters, master Terraformation, invent new technologies, and conduct research that could define a legacy. The Alters: Deluxe Outfits Your journey across an inhospitable alien planet can gain neat, unexpected colors. Choose alternative, gold- and silver-embellished versions of the main character’s tracksuit and spacesuit for your Alters, and bring a futuristic, reflective look to their wardrobe. The Alters: Original Soundtrack Set out on a space expedition with sounds of mystery intertwined with deep personal questions. In The Alters, award-winning composer Piotr Musiał joins forces with 11 bit studios to deliver a music score (MP3 and WAV formats) that will shake you to the core.