Team Sonic Racing combines the best elements of electrifying arcade and fast-paced competitive style racing. Face-off with friends in intense multiplayer racing, race together across brilliant worlds and work together as a team by sharing power-ups and speed boosts. Take control of your racing style - Choose from 3 distinct character types and unlock game changing vehicle customization options to suit your racing style. Gear Up. Speed Up. – Team Racing at Sonic Speed!